top of page

Bedrijven efficiënter en slimmer laten werken, dat is het doel…

​

Opgericht door John Paul Kraayenvanger, vanuit de visie dat goede producten en diensten in combinatie met de beste service nog steeds een groot onderscheidend vermogen kunnen bieden in het ondoorzichtige telecomlandschap. De technologische wereld om ons heen verandert in een razend tempo. Nederland beschikt over de meest hoogwaardige spraak- en datanetwerken in de hele wereld. In ons land is de netwerkbeschikbaarheid inmiddels zo groot, dat plekken waar je geen bereik hebt, nauwelijks meer voor te stellen zijn. Betrouwbaar advies en goede ondersteuning zijn echter soms nog ver te zoeken.

​

In de afgelopen jaren zijn ICT en telefonie steeds meer naar elkaar toe gegroeid. Dit brengt een hoop nieuwe mogelijkheden met zich mee, die vooral voor het bedrijfsleven enorme voordelen kunnen bieden. Waar het op gebruikersniveau allemaal makkelijk moet worden, neemt de complexiteit van de techniek toe. Vanuit dat perspectief beschouwen we Invamo Bedrijfscommunicatie als de centrale spil in de organisaties die met ons werken. We verzorgen de beste oplossingen voor uw medewerkers met de beste ondersteuning op gebied van internet, vaste en mobiele telefonie.

​

John Paul wil daar nog een stap verder in gaan. Hij zegt daarover: “Telecommunicatie is niet meer een apart onderdeel in een organisatie. De telefooncentrale is het hart van het bedrijf en de internetverbinding de levensader. Als er iets met een van de twee gebeurt, leidt dit vaak tot operationele problemen op de werkvloer. Je wilt daarom altijd zeker weten dat de juiste keuzes worden gemaakt en een partner waarop je kunt vertrouwen als er eens een keer wat mis gaat. Met bijna 20 jaar ervaring in de telecombranche heb ik mij altijd verbaasd over hoe eenvoudige zaken vaak heel complex worden gemaakt. Hierdoor wordt er veel onnodige tijd en energie verspild. Na het zetten van de handtekening word je vaak aan het lot overgelaten. Niet bij Invamo. We kiezen ervoor om een relatief kleine organisatie te blijven met zorgvuldig gekozen partners en klanten. Dit betekent dat we korte lijnen hebben en snel kunnen schakelen. Wij zijn erin gespecialiseerd om op strategisch niveau met een organisatie te kunnen meedenken, om uiteindelijk zo de klanten van onze klant tevreden te stellen als het om bereikbaarheid gaat. Dit is ook de reden waarom we het geweldig vinden om bedrijven te helpen die het belangrijk vinden om een hoge klanttevredenheid te hebben en hier een lange termijn relatie mee op te bouwen. We hebben het volledige pakket producten en diensten van alle aanbieders in Nederland in ons portfolio. Daarmee kunnen we altijd de behoeften van de eindgebruikers matchen aan de best passende provider. Marktontwikkelingen houden we scherp in de gaten en als er zich nieuwe kansen voordoen, dan horen onze klanten dat als een van de eersten. Het is gewoon elke dag weer super gaaf om in de keuken van onze klanten te mogen meekijken en ze te helpen met de groei van hun bedrijf. Daar krijgen we energie van!”

​

​

JOHN PAUL KRAAYENVANGER

​

Oprichter Invamo Bedrijfscommunicatie

Invamo heeft een aantal geselecteerde partners als het gaat om zeer specialistische bedrijfscommunicatie oplossingen die niet binnen de standaard dienstverlening vallen. Er zijn partners met een bepaalde focus op technologische toepassingen zoals Internet of Things, VoIP bellen of het schrijven van API's. Invamo kan hierin bemiddelen. 

Xelion Logo.jpg
Kwebbl Logo.png

Naadloze integraties met uw CRM software

​

Invamo kan met verschillende oplossingen integraties (API’s) bieden met andere belangrijke softwarepakketten die in het Nederlandse bedrijfsleven gebruikt worden. Deze koppelingen maken het mogelijk om klantinformatie over te zetten van CRM naar het telefoonboek van de telefooncentrale. Dit voorkomt dubbelinvoer en laat de hele organisatie met dezelfde gegevens werken en communiceren. Klantcontact en gesprekken kunnen worden opgeslagen onder de klantkaart, waardoor collega’s elkaar makkelijker kunnen aflossen of vervangen. Ook processen waarin het klantcontact door middel van sms of chat geoptimaliseerd wordt zijn mogelijk bij Invamo. Er is al heel veel standaard in huis met verschillende succesverhalen van gebruikers. Ontwikkeling van nieuwe API’s behoort ook tot een van de vele mogelijkheden.

Afas Logo.png
Perfectview Logo.png
Exact Logo.png
Exchange Logo.png
Salesforce Logo.png
Superoffice Logo.png
Robin Logo.png
bottom of page