top of page

KLANT

CONTACT CENTRUM

Klanten worden steeds kritischer en verwachten dat zij snel en goed worden geholpen bij een klantcontactcentrum. Grote of kleine organisatie: een goede bereikbaarheid voor relaties is van cruciaal belang.

​

Invamo Bedrijfscommunicatie vindt dat de specifieke wensen en eisen die een callcenter met zich meebrengt, het beste worden gewaarborgd met de speciale callcenter-functionaliteiten van Xelion. Ten eerste is het met zakelijk VoIP bellen mogelijk om vanaf iedere locatie in te loggen, om flexibel te kunnen werken en indien wenselijk, medewerkers bij te schakelen. Daarnaast worden gesprekken opgenomen en kan er eenvoudig worden meegeluisterd om de kwaliteit te verbeteren.

​

Buiten de handige functionaliteiten, kan ook de kwaliteit worden gemonitord door middel van wallboards en rapportages. KPI’s kunnen zo gek niet bedacht worden, of ze kunnen worden samengevat in een overzichtelijk rapport. De wallboards kunnen zelfs vanaf een mobiel apparaat worden bekeken. Al deze extra's zijn bij de licentieprijs inbegrepen en hiermee maakt Xelion een professioneel klantcontactcenter ook voor de wat minder grote bedrijven bereikbaar.

​

Wilt u meer weten of graag een demonstratie? Neem dan vrijblijvend contact via het contactformulier of maak direct een afspraak.

​

DEMO AANVRAGEN

U wilt eenvoudig en met besparing van kosten bellen? Vraag vandaag nog een demonstratie aan. Laat u overtuigen en zie met eigen ogen hoe medewerkers efficiënter gaan werken en de bereikbaarheid van de organisatie met sprongen omhoog gaat.

bottom of page